پیامک

ماجرای دختر دوساله مشهدی که با خودرو سرقتی دزدیده شد

ماجرای دختر دوساله مشهدی که با خودرو سرقتی دزدیده شد

ماجرای دختر دوساله مشهدی که با خودرو سرقتی دزدیده شد

دختر بچه دو ساله ای که دزیده شده بود بعد از دو روز توسط پیگیری های شدید پلیس پیدا شد و باعث خوشحالی خانواده دختر بچه و تیم پلیس شد، و همچنین مرد آدم ربا هم سریعا دستگیر شد و این جوان  شدیدا  ابراز پشیمانی کرده و درباره ماجرای دزدیدی که به خاطر بدهی با خودرو سرقتی آدم ربایی کرده است توضیح داد. 

ماجرای دختر دوساله مشهدی که با خودرو سرقتی دزدیده شد

توضیح کامل درباره دزدیده شدن کودک دوساله در مشهد

نیمه شب 29 مرداد یک خانواده ای سریعا به کلانتری محل خود مراجعه کردند و از دزدیده شدن بچه خود خبر دادند. این اتفاق تلخ در بوستان گلایل محدوده بلوار شهید رستمی رخ داده بود.

در پی اعلام این گزارش، تیم‌های ویژه مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد مردی جوان این دختر بچه رو دیده که از خانواده اش کمی فاصله گرفته و سریعا اقدام به دزدی این دختر بچه می کند و پس از پیگیری ها گروه جرایم جنایی پلیس متوجه می شوند خودرو آقای دزد هم سرقتی است و خودرو هم ساینا بوده است که یازده رو قبل این خودرو را به سرقت میبرد. 

سرتیپ محمدکاظم تقوی فرمانده ارشد انتظامی خراسان رضوی در این باره گفت: پس از تجمیع اطلاعات به دست آمده، کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی، با اجرای طرح مهار و رصد اطلاعاتی گسترده، خودرو را در بلوار شهید رستمی شناسایی و متوقف کردند و با دستگیری متهم، کودک ربوده‌شده را نیز که داخل خودرو بود، در سلامت کامل آزاد کردند و به خانواده‌اش تحویل دادند.

ماجرای دختر دوساله مشهدی که با خودرو سرقتی دزدیده شد

اظهارات فرد آدم ربا و سرقت خودرو

متهم پس از دستگیری درباره علت و انگیزه‌اش از سرقت خودرو و آدم‌ربایی گفت: چند وقتی بود که مشکلات اقتصادی داشتم، به حدی که مجبور شدم به ناچار خودروی خودم را بفروشم و بخشی از بدهی‌ هایم را پرداخت کنم، اما به خانواده‌ ام نگفتم که خودروام را فروخته‌ ام. وی افزود: تا اینکه روز ۱۱ تیر در حال گذر از منطقه قاسم‌ آباد بودم که دیدم مردی با خودروی ساینا مقابل یک مغازه توقف کرد و بدون اینکه خودرو را خاموش کند، پیاده شد و برای خرید به داخل مغازه رفت.

من هم با دیدن این صحنه در یک لحظه وسوسه شدم و به سرعت سوار خودرو شدم و فرار کردم. بعد هم به خانواده‌ ام گفتم که خودروی خودم را فروخته‌ ام و با پول فروش خودرو این ساینا را خریده‌ام.حدود یک ماه و نیم بعد از این سرقت خودرو ، یک روز که برادر کوچکم را برای تفریح به پارک گلایل آورده بودم، دختر بچه کوچکی را دیدم که از خانواده خود کمی فاصله گرفته و در حال بازی با خود است کمی خانواده را نگاه کردم و دیدم از نظر سطح مالی به نظر خوب می آیند و می توانم با دزدی آن کودک پول خوبی بدست بیاورم و مابقی بدهی های خود را بدهم.

وی ادامه داد: آن شب وقتی به خانه برگشتم،تصمیم گرفتم نقشه این آدم‌ربایی را عملی کنم و با همه جزئیات طراحی کردم . تقریباً ۲ شب دیگر هم به همان پارک رفتم و آن خانواده را زیر نظر گرفتم و وقتی دیدم پدر و مادرش حواسشان به دخترشان نیست.

شب حادثه در یک لحظه او را بغل کردم و داخل خودرو ساینا انداختم و از پارک رفتم. اما در کمتر از ۲ روز دستگیر شدم. فکر نمی‌کردم پلیس بتواند من را پیدا کند، چون با خودرویی آدم‌ربایی کرده بودم که مال خودم نبود و در ذهن خود گفته بودم پیدا کردن من باخودروی سرقتی محال است. 

متهم در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: حالا هم پشیمانم و شرمنده خانواده‌اش هستم. امیدوارم من را ببخشند.

منبع:تالاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا